Testiranje je ponovo počelo. Upravo početkom proleća, glavni automobilski magazini i automobilski klubovi će ponovo objaviti rezultate svojih opsežnih testova letnjih pneumatika tokom sledećih nekoliko nedelja. Continentalovi proizvodi redovno zauzimaju mesta u samom vrhu ocenjivanja već mnogo godina. Prve objavljene publikacije dokazuju da se situacija neće razlikovati ni ovog proleća. Na primer, magazine Auto Zeitungassessed ocenio je ContiSportContact 5 sa "veoma se preporučuje”. Redakcija časopisa posebno je pohvalila njegov balans i time naglasila jednu od ključnih oblasti stručnosti razvojnog tima u sedištu kompanije u Hanoveru.
U stvari, nije posebno teško dati izuzetne sposobnosti pneumatiku sa određenim osobinama. Ipak najmoderniji proizvodi visokih performansi moraju da se pokažu ne samo u jednoj, već u različitom opsegu situacija u vožnji. Uz kratka zaustavna rastojanja na svim površinama puta, specijalni zahtevi uključuju i zaštitu od akvaplaninga, precizan odziv na volanu, moć pri skretanju i predvidljive karakteristike upravljanja. Dva trenda su se posebno pojavila u par poslednjih godina. Sa jedne strane, pneumatici za vozila u kompakt klasi sa pojačanim snagama motora zahtevaju odobrenje za sve veće brzine. Sa druge strane, vozači automobila sve više i više obraćaju pažnju na efikasna rešenja sa niskim troškovima i pneumatike sa malim otporom kotrljanja. Ovi zahtevi su uključeni u specifikaciju performansi novih proizvoda u svim segmentima pneumatika u Continental-ovom razvojnom centru u Hanoveru, dok je fokus razvoja proizvoda Continental-ovih premijum pneumatika uvek bio na optimizaciji karakteristika relevantnih za bezbednost, uz uporedo minimizovanje otpora kotrljanja. Shodno tome, ovo se takođe odnosi i na trenutan asortiman proizvoda.
Na primer, ContiEcoContact 5 – trenutni model za vozila u kompakt i nižoj srednjoj klasi – pruža idealnu kombinaciju kratkih zaustavnih rastojanja na mokrim i suvim putevima sa malim otporom kotrljanja. To je podrazumevalo kompletno novi razvoj karkase, smese, konture pneumatika i dizajna gazećeg sloja. Ukupan zbir razvijenih inovacija na kraju je omogućio drastično smanjenje otpora kotrljanja za 20% za značajno manju potrošnju goriva uz veću bezbednost pri kočenju i smanjena zaustavna rastojanja na mokrim i suvim putevima. U isto vreme, pređena kilometraža je povećana za 12%. To znači da vozilo na koje su montirani ContiEcoContact 5 pneumatici koristi 3% manje goriva od kola sa standardnim pneumaticima. Ovaj pneumatik ima odobrenje za brzine do 300 km/h i time na idealan način odgovara na zahteve za značajno veće brzine u segmentu manjih vozila.
ContiPremiumContact 5 – standardni pneumatik za vozila od kompakt klase do luksuznih vozila– je takođe odobren za iste brzine. Ovaj model velike zapremine pruža kratka zaustavna rastojanja na suvim i mokrim putevima, mali otpor kotrljanja, veliku pređenu kilometražu, precizno upravljanje i sveukupnu superiornu udobnost u vožnji.
Za sportska putnička vozila i moćna SUV vozila, Continental je razvio ContiSportContact 5 kao i ContiSportContact 5 SUV. Oba pneumatika pružaju vrhunsko prijanjanje i kratka zaustavna rastojanja na mokrim i suvim putevima. Posebno vredno pažnje su mali otpor kotrljanja i velika pređena kilometraža, što je neuobičajeno za sportske pneumatike. Ova unapređenja su omogućena smesom nazvanom "BlackChili,", koja omogućava maksimalan prenos sila pri kočenju sa istovremenim obezbeđivanjem malog otpora kotrljanja u normalnim situacijama u vožnji. Uz to je i upravljanje ovog pneumatika veoma precizno, pa oba ova pneumatika ContiSportContact 5 kao i njegov veći brat ContiSportContact 5 SUV, mogu da se voze na veoma dinamičan način. Ovi pneumatici su takođe odobreni za brzine do 300 km/h.
Još sportskiji dizajn karakterističan je za ContiSportContact 5 P, namenjen za vozila sa motorima posebno visokih performansi. Obzirom da putnička vozila sa pogonom na zadnje točkove imaju jasnu prednost u smislu ubrzanja, kočenja i upravljanja ukoliko imaju različite dimenzije pneumatika na prednjim i zadnjim osovinama, ContiSportContact 5 P je sistematski dizajniran za ovaj koncept vožnje. Dva različita modela su proizvedena za prednju i zadnju osovinu. Verzija za prednju osovinu može da se montira na sva sportska vozila sa prednjim pogonom.
Conti.eContact, koji je lansiran za električna vozila u 2011. godini i modifikovan 2014. godine kao odgovor na specijalne potrebe hibridnih vozila. Zahvaljujući uvođenju brojnih novih tehmoglogija i procesa, novi Conti.eContact je prvi Continental-ov proizvod koji je dostigao vrhunsku A ocenu EU etikete za pneumatike za prijanjanje na mokrom i otpor kotrljanja bez pravljenja značajnijih kompromisa u smislu ostalih parametara performansi . Ovaj pneumatik dostiže ekstremno nizak otpor kotrljanja , koji je 20% niži nego kod običnog pneumatika. Conti.eContact odlikuju osobine relevantne za bezbednost na uobičajeno visokom nivou. Šest dimenzija pneumatika naplataka od 17 i 18 inča su dostupni, specijalno dizajnirani za vozila kao što su BMW 5 ActiveHybrid, Touareg Hybrid, Porsche Cayenne S Hybrid i Opel Ampera.
Specijalni izazovi uvek zahtevaju specijalna rešenja. Iako je lakše kretanje vozila sa pogonom na četiri točka po klizavim površinama puta, u poređenju sa standardnim putničkim vozilima oni nose značajno veću težinu kojom treba upravljati pri kočenju ili skretanju – i to pri brzinama uporedivim sa onim kod sedana srednje klase ili čak sportskih vozila. Continental ima u ponudi različite modele letnjih pneumatika za ovu kategoriju vozila sa ciljem da odgovori na potrebe različitih vozila i različitih vrsta upotrebe na najbolji mogući način.
Na primer, Conti4x4Contact posebno je pogodan pneumatik za kompaktna i SUV vozila standardne težine, kao i krosovere. On pruža odličnu trakciju na putu i na terenu za laku navigaciju. On postiže kratka zaustavna rastojanja, promptni odziv na volanu i visok stepen stabilnosti pravca. Unakrsni blokovi gazećeg sloja proizvode minimalnu buku, dok široki uzdužni i poprečni žlebovi gazećeg sloja sjajno smanjuju rizik od akvaplaninga.
Continental preporučuje Conti4x4SportContact za brža i moćnija vozila sa pogonom na sva četiri točka. Njegova asimetrična šara gazećeg sloja sa kompaktnim spoljnim ramenom obezbeđuje superiornu stabilnost pri skretanju, dok njegovi široki žlebovi gazećeg sloja efikasno izbacuju vodu iz pneumtika na kišnom i klizavom putu. Pored toga redovi blokova gazećeg sloja su unakrsni zarad tišeg kotrljanja.
ContiCrossContact LX Sport je specijalno razvijen za tržište prve ugradnje, ali sada predstavlja i popularan izbor za zamenu i prodaje se i distribuira preko dilera automobila i na tržištu pneumatika. On pruža dobro prijanjanje i precizan odziv na volanu na mokrim i suvim putevima, kao i veliku pređenu kilometražu i udobnost kod snažnijih vozila. Njegov spektar moguće primene uključuje, vožnju po asfaltnim, seoskim i prljavim putevima, kao i vožnju u laganim offroad uslovima, kao na primer kod tegljača prikolica za konje. Odobren je za vožnju do 300 km/h.
Četvrti u grupi je ContiCrossContact AT, koji je razvijen da odgovori na zahteve vozača koji nameravaju da koriste svoja vozila sa pogonom na sva četiri točka na off-road terenu, ali i dalje žele udobnu marginu bezbednosti u drumskom saobraćaju. ContiCrossContact AT je takođe dostupan sa belom bočnom stranom slova raznih dimenzija. Odobren je za brzine do 210 km/h.
Continental proizvodi razvijeni za poslove zamene pneumatika mnogo godina za redom pokazuju posebno dobre performanse na testovima sprovedenim od međunarodne automobilske štampe i automobilskih klubova. Međutim, dalji dokaz njihovog kvaliteta je pružen na osnovu brojnih odobrenja od strane vodećih evropskih, američkih i azijskih proizvođača vozila za prvu ugradnju na njihove automobile. Njihovi zahtevi nastavljaju da budu sve strožiji iz godine u godinu. Dok su bezbednost, upravljanje, udobnost i pređena kilometraža bili od glavne važnosti prethodnih godina, faktori kao otpor kotrljanja, otpornost na bušenje, mala buka i prilagođavanje na specijalne koncepte vožnje i motora su takođe postali značajni u sadašnjem trenutku. Da bi odgovorio na ove zahteve, vodeći proizvođač iz Hanovera pruža visoko individualna rešenja za ugradnju na licu mesta i razvija prava rešenja za skoro svaki koncept vozila. Oprilike svaki treći, predstavlja stopu korišćenja prve ugradnje evropskih proizvođača vozila i godinama je na vrlo visokom nivou, dok je ta cifra u SAD na otprilike 16%.