Proizvodi za automobile / venove / 4x4
Na novom ContiWinterContactTM TS 810, unapređene granične karakteristike sredine i spoljašnjosti pneumatika značajno poboljšavaju prijanjanje na snegu.
Pored toga, narezi asimetrične šare gazećeg sloja, kao potpuno novo razvojno dostignuće, su 20% deblje na unutrašnjoj strani pneumatika. Ovi narezi mogu da prime mnogo više snega i poboljšaju trakciju za bolje sneg-sneg trenje.
Inovativni razdelnici nareza sprečavaju zatvaranje nareza u kontaktu sa tlom, čime omogućavaju da se poveća količina snega koji uzima narez za ugrubo 20%, što značajno poboljšava trakciju i stabilnost pri skretanju na snegu.
Novom vrstom polimera za mokro, novi ContiWinterContactTM TS 810 ima bolje performanse na mokrom bez pravljenja kompromisa sa performansama na snegu. Ultra-aktivni grafit u smesi pneumatika primetno poboljšava stabilnost u vožnji. Radni vek pneumatika i dugoročna fleksibilnost gazećeg sloja mogu da se povećaju reaktivnim plastifikatorima u smesi pneumatika.
Prilagođen koncept gazećeg sloja omogućava dobre performanse prijanjanja na mokrom novih ContiWinterContactTM pneumatika. Da bi se smanjio rizik od akvaplaninga, broj obodnih žlebova koji apsorbuju vodu tokom kiše je prilagođen širini pneumatika. ContiWinterContact TS 810 ima tri žleba, ili za širinu od 225 mm i šire, četiri žleba.
Širom gazećeg sloja pneumatika postoji nekoliko indikatora habanja koji pokazuju preostalu dubinu gazećeg sloja. Ako se gazeći sloj pohabao do 4 mm, čime je dostigao limit za zimsku upotrebu, TWI se izjednačio sa površinom gazećeg sloja, jasno pokazujući pohabanost pneumatika.
Pneumatici sa visokim performansama prianjanja na mokrom (ocena A ili B) imaju kraće zaustavno rastojanje na mokrim putevima te su stoga bezbedniji za upotrebu po kiši. Što se tiče efikasnosti potrošnje goriva, ocena D se ne koristi, a ne planira se korišćenje ocene G.
Čak 20% potrošnje goriva vašeg vozila povezuje se sa pneumaticima pa, ako želite da pređete veću kilometražu na jednom rezervoaru goriva, treba da izaberete pneumatike koji imaju visoku ocenu efikasnosti potrošnje goriva. Time ćete takođe smanjiti svoju emisiju CO2. Do toga dolazi usled otpora kotrljanja, tj. zbog izgubljene energije tokom kretanja pneumatika. Što je otpor kotrljanja manji, manje energije se gubi, čime se smanjuje potrošnja goriva i emisije CO2. Razlika između pneumatika sa ocenom A i pneumatika sa ocenom G može da bude i do 6 litara na 1000 km.
To je spoljašnja buka koju pneumatik proizvodi i meri se u decibelima. Što je ispunjenija crta prikazana na oznaci to su gume glasnije.
Koristimo kolačiće kako bi osigurali da vam pružamo najbolje iskustvo na našoj web stranici. Kliknite ovdje da saznate više ili da promijenite vaša podešavanja za kolačiće.